Τα παιδιά να μάθουν τη λέξη σεβασμό, κι ας κάνουν λάθος στον πολλαπλασιασμό
Η Εταιρεία που στόχο έχει την υποστήριξη άπορων οικογενειών με παιδιά έως 16 ετών. Οι άνθρωποί της ενδιαφέρονται για την ποιότητα στη ζωή κάθε παιδιού, η οποία ξεκινά από τις βιοποριστικές του ανάγκες αλλά δεν μένει μόνο εκεί…Το «Φωτεινό Αστέρι», είναι μία Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία.
Όπως καταλαβαίνουμε κι από το ποστ που έκανε στη σελίδα του στο Facebook, η ποιότητα στη ζωή ενός παιδιού δεν είναι μόνο το φαγητό και τα ρούχα – ούτε μόνο οι βαθμοί και οι σπουδαίες επιδόσεις. Το σημαντικότερο για ένα παιδί είναι το χαμόγελο, η ασφάλεια και το παράθυρο στη γνώση!
Η καλή ψυχολογία και η αυτοπεποίθησή των μικρών μας είναι το πιο σημαντικό – αυτά, και τα φωτεινά χαρούμενα ματάκια τους!
Αυτό είναι το ποστ που κέρδισε την καρδιά μας και το μοιραζόμαστε μαζί σας με συγκίνηση και περηφάνια!
«Τα παιδιά να μάθουν τη λέξη σεβασμό, κι ας κάνουν λάθος στον πολλαπλασιασμό»»
«Θέλω τα παιδιά μου στο σχολείο:
Να μάθουν τη λέξη σεβασμό, κι ας κάνουν λάθος στον πολλαπλασιασμό
Να μάθουν τη λέξη συνεργασία, κι ας κάνουν λάθη στην ορθογραφία.
Να μάθουν τη λέξη προσπάθεια, κι ας κάνουν λάθη στα τετράδια.
Να μάθουν τη λέξη ενθουσιασμό, κι ας μην πάρουν μεγάλο βαθμό.
Να μάθουν να περνούν ευχάριστα, κι ας μην είναι άριστα…
… γιατί θεωρώ ότι στο σχολείο πιο σημαντικό…
από τους τίτλους και την βαθμολογία
είναι οι αξίες και η ψυχολογία!»
«Το ελληνικό σχολείο δεν μπορεί να θέσει όρια και κανόνες, έχει ξεχειλώσει»: Ας ακούσουμε αυτόν τον δάσκαλο
Γονείς χειροδικούν κατά εκπαιδευτικών. Γονείς απειλούν και βρίζουν εκπαιδευτικούς σε περίπτωση που πιστεύουν πως αδικούν το παιδί τους στη βαθμολογία. Γονείς ζητούν –με θράσος και χωρίς ουσιαστικό λόγο– την αλλαγή τάξης για το παιδί τους, επειδή δεν… γουστάρουν τον εκπαιδευτικό ή κάποιους συμμαθητές του παιδιού.
Εχει αγριέψει πολύ η κατάσταση στο ελληνικό σχολείο
Και αυτό έχει συμβεί με ευθύνη των εκπαιδευτικών, των συνδικαλιστών αλλά και ηγεσιών του υπουργείου Παιδείας, που εμφανίζονται, κατά καιρούς, θιασώτες του παιδαγωγικού λαϊκισμού.
Ο όρος χρησιμοποιήθηκε από τον δάσκαλο σε σχολείο της Αττικής κ. Ευθύμιο Δημόπουλο.
«Το αυταρχικό σχολείο έχει φυσικά καταρρεύσει μεταπολιτευτικά, και φυσικά ορθώς», παραδέχθηκε ο κ. Δημόπουλος στην εξαίρετη ομιλία του στην εκδήλωση της Κίνησης Πολιτών για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα το απόγευμα της Τρίτης, με τη συμμετοχή της υπουργού Νίκης Κεραμέως.
Το ελληνικό σχολείο δεν μπορεί να θέσει όρια και κανόνες, έχει ξεχειλώσει
«Ωστόσο, έχουμε φτάσει στο άλλο άκρο. Το σχολείο πλέον δεν μπορεί να θέσει όρια και κανόνες, έχει ξεχειλώσει.
Η παιδαγωγική στο σημερινό σχολείο είναι ασπόνδυλη, υποτιμάται η εκγύμναση των παιδιών στην ανάληψη ευθυνών και έτσι καταλήγουμε να φτιάχνουμε εγωκεντρικά παιδιά που δεν κατανοούν τα όρια», πρόσθεσε ο ίδιος.
Η ευθύνη, εύλογα, ανήκει στην πλευρά του σχολείου που πρέπει να θέσει τα όριά του. Ομως, πώς να το κάνει; Με ποια ψυχικά κότσια ο εκπαιδευτικός να τα βάλει με τη θρασύτητα και την αμετροέπεια των γονιών, όταν το ίδιο το σύστημα –διαμορφωθέν από τις κυβερνητικές πολιτικές– ανέχεται την ήσσονα προσπάθεια και τον ωχαδελφισμό;
Ο αντίλογος λέει πως ο σεβασμός κατακτάται στην πράξη. Σαφώς, αλλά απαιτείται έμπρακτη θεσμική θωράκιση των εκπαιδευτικών και του σχολείου.
Οφείλουμε να έχουμε εκπαιδευτικούς που κάνουν τη δουλειά τους με σοβαρότητα. Αυτό απαιτεί στιβαρή παιδαγωγική εξάρτυση των εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα έχουν αξιολογηθεί με αυστηρότητα για τη δουλειά τους. Δεν είναι δουλειά του γονιού να αξιολογεί τον εκπαιδευτικό (όπως ελέχθη προεκλογικά), αλλά του υπουργείου.
Αλλά να το κάνει έγκυρα. «Κάνω 25 χρόνια αυτή τη δουλειά και κανείς δεν έχει μπει στην τάξη να δει τι διδάσκω», τόνισε ο Ευθύμιος Δημόπουλος, εισπράττοντας ένα πολιτικά κρίσιμο χειροκρότημα.
Οσο για κάποιους γονιούς που θεωρούν τους εκπαιδευτικούς «τσιράκια» τους, ζουν το δράμα του ανθρώπου που προσπαθεί να πείσει τον εαυτό του ότι είναι ικανός να είναι… γονιός. Μάταια.
Πηγή: Kathimerini.gr