Η Nike έβγαλε 5,8 εκατ. από ένα post του Ρονάλντο (pics)
Ο Πορτογάλος Κριστιάνο Ρονάλντο δεν είναι μόνο ένας σκόρερ ολκής, αλλά και ένας από τους πιο πολύτιμους αθλητές στα social media.
Μεγάλο μέρος των κερδών του προέρχεται από από τη Nike, που τον Δεκέμβριο του 2016 τον «έδεσε» εφ’ όρου ζωής με 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Όσο υπερβολικό κι αν ακούγεται το ποσό αυτό, η συμφωνία συμφέρει τόσο τον Ρονάλντο όσο και τη Nike. Μόνο από τα posts του στα social media τον περασμένο χρόνο ο Ρονάλντο απέφερε μισό δισεκατομμύριο δολάρια στη Nike, σύμφωνα με το περιοδικό Forbes. Μέσω του ποδοσφαιριστή η Nike αποκτά πρόσβαση σε 262 εκατ. ακολούθων του – 120 εκατ. στο Facebook, 50 εκατ. στο Twitter, 92 εκατ. στο Instagram.
Μεγάλο μέρος των κερδών του προέρχεται από από τη Nike, που τον Δεκέμβριο του 2016 τον «έδεσε» εφ’ όρου ζωής με 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Όσο υπερβολικό κι αν ακούγεται το ποσό αυτό, η συμφωνία συμφέρει τόσο τον Ρονάλντο όσο και τη Nike. Μόνο από τα posts του στα social media τον περασμένο χρόνο ο Ρονάλντο απέφερε μισό δισεκατομμύριο δολάρια στη Nike, σύμφωνα με το περιοδικό Forbes. Μέσω του ποδοσφαιριστή η Nike αποκτά πρόσβαση σε 262 εκατ. ακολούθων του – 120 εκατ. στο Facebook, 50 εκατ. στο Twitter, 92 εκατ. στο Instagram.
Πέρυσι ο Ρονάλντο έκανε 347 posts με αναφορά στη Nike ή με το λογότυπό της, που είχαν ως αποτέλεσμα 477 εκατομμύρια αντιδράσεις με τη μορφή like, share ή σχολίου. Το πιο επιτυχημένο από αυτά, ήταν εκείνο που ο Κριστιάνο ανέβασε στο Instagram όταν η Πορτογαλία κέρδισε με 1-0 τη Γαλλία στον τελικό του Euro.
O Ρονάλντο ως Πύργος του Άιφελ συγκέντρωσε 1,7 εκατ. likes και πάνω από 12.750 σχόλια. Για τη Nike, το κέρδος υπολογίζεται στα 5,8 εκατ. δολάρια.
Όσο για τον μεγάλο αντίπαλό του, Λιονέλ Μέσι, τα κέρδη που προσφέρει στον δικό του σπόνσορα μέσω social media είναι πενιχρά μπροστά στα αντίστοιχα του Ρονάλντο. Λιγότεροι ακόλουθοι, λιγότερα post, και μόλις 53,5 εκατ. δολάρια στο ταμείο της Adidas για το 2016. .
Πηγή theinsider.gr
Όσο για τον μεγάλο αντίπαλό του, Λιονέλ Μέσι, τα κέρδη που προσφέρει στον δικό του σπόνσορα μέσω social media είναι πενιχρά μπροστά στα αντίστοιχα του Ρονάλντο. Λιγότεροι ακόλουθοι, λιγότερα post, και μόλις 53,5 εκατ. δολάρια στο ταμείο της Adidas για το 2016. .
Πηγή theinsider.gr